یواشکی های یه جوون ایرانی

یواشکی های یه جوون ایرانی

پسر شجاع
پسر شجاع

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

یواشکی های یه جوون ایرانی

و آدرس topboys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

گاه و بی گاه عکاسی

این‌ها را نمی‌گویم

پرپــــرواز

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

عسل بدیعی

برنامه نویسی

مسکن

این‌ها را نمی‌گویم

کویر متین آباد

کویر مرنجاب تعطیل

پایگاه عکاسی چیلیک

یه عالمه کار

ثبت نام در لاتاری سال 2013

سامانه دریافت سابقه کار

سرخک

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

پاک شد

ریز نمرات دانشگاه آزاد اسلامی

پاستور

واکسیناسیون

خانوم وکیل

گواهی تمکن مالی

یه خبر خوب

فرصت دوباره

ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای

خواستن و رسیدنه

کپی برداری

نويسندگان

پسر شجاع

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 2337
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

پاستور

بالاخره رفتم انسیتو پاستور و پاسپورت به دست با یه لبخند خارجی به لب ازشون خواستم که کارت واکسن بین المللی برام صادر کنن . از اونجایی که از سابقه واکسیناسیونم هیچ اطلاعی نداشتم مجبور شدم از اول شروع کنم . ابتدای کار مبلغ 14.600 تومن بابت واکسیناسیون دیفتری و کزاز دادم . خداییش میصرفه . پارسال که دستم بریده بود رفتم درمانگاه و خواستم واکسن کزاز خالی بزنم گفت 28000 تومان میشه . بعد از اینکه واکسن مذکور رو زدم یه کارت زرد رنگ رو به زبان انگلیسی و از روی پاسپورتم پر کردن و بهم دادن که جلوی ردیف  td مهر شده بود . فکر کنم همون دیفتری و کزاز میشه . بعد دوباره مبلغ 4500 تومن دادم صندوف و اینبار واکسن هپاتیت ب زدم . یه کارت صورتی بهم داد که نوبت مرحله بعدی واکسن هپاتیت ب رو نوشته بود به فاصله 1 ماه  بعدش و دوباره 6ماه بعد . در نهایت رفتم پیش پزشک انسیتو و کارت رو تایید کرد و مهر خارجی ردیف هپاتیت ب هم درج شد . در ضمن گفتن که برای واکسن مننژیت و آنفولانزا برم هلال احمر . برای واکسن mmr هم باید برم کلینیک دانشگاه تهران . در ضمن گفت چون قبلا آبله مرغان گرفتی برو آزمایشگاه و یه تست آنتی بادی آبله بده . زحمت نسخه اون رو همون خانوم دکتر انسیتو کشید . مابقی واکسن ها رو چهارشنبه میرم میزنم . سه شنبه و چهارشنبه رو مرخصی گرفتم که به کارام برسم . فردا میخوام برم دانشگاه و ریز نمراتمو بگیرم و بعد باید ببرم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تایید کنم . به نظرم هر مدرکی که ممکنه خارج از ایران لازم بشه باید تهیه و ترجمه کنم . حتما با خودم خواهم برد چون میدونم الان که اینجا هستم کسی به دردم نمیخوره وای به حال اینکه دستم کوتاه باشه . اگر روزی بخوام اونجا ادامه تحصیل بدم باید هی زنگ بزنم التماس داداشم بکنم که بره دنبال کارام . پس باید آینده رو پیش بینی کنم .

الان بیشتر نگران ترجمه مدارکم . چون نمیدونم یه چیزایی مثله شناسنامه کارت ملی , لیسانس , کارت خدمت و ... رو چطوری میشه به دارالترجمه سپرد که ترجمه بکنن و ببرن وزارت امور خارجه و دادگستری تایید کنن . اینا مدارک مهمی هستن و اگر سوء استفاده ای ازش بشه بدبختی با خودش میاره . واجبه که در این زمینه تحقیق کنم و یه جای خیلی معتبر گیر بیارم که رسید همه مدارکم رو بده . نتیجه این تحقیق رو چهار شنبه مینویسم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,

|